är det viktigt att jag bara är din?

här ska man vara duktig och städa och dammsuga och grejer mitt på blanka måndagskvällen, och vad gör man? jo, SCHWOPP säger det, och så vips! har man dammsugit upp sitt älskade guldhalsband. det är inte nyttigt att dammsuga helt enkelt, det har jag alltid sagt.

dagen började skitkasst med att jag missade min buss. två gånger! jävla busschaufför till att köra för tidigt! sånt blir man bara kinkig av, och så blev jag sen till mentorsmötet. vilket kanske inte var världens undergång direkt, men ändå! inte ens någon fika fick vi, fick nöja oss med varsin halva äckligt lärarkaffe UTAN mjölk. först efter att ha klagat på bristen på fika, bör tilläggas.
efter den pärsen - de nya ettorna var bara allmänt skumma, och det yttrades kanske sammanlagt tre meningar - tog jag och marie och gick och fikade på riktigt på brödboden istället, där det planerades födelsedagsfirande utav bara attans. planerandet resulterade i en tur ut på öb, där det inhandlades nödvändig utrustning för en ohyggligt stor summa. fredag, mina damer och herrar, kommer bli  o u t s t a n d i n g.

(jag även beställt min första körlektion. kryss i taket!!)

åh, och så avslöjade tord att jag och marie fått honom som handledare i PA idag. låt oss jubla över det en stund. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!

... sådär. nej, allvarligt talat. det kommer bli grymt.


nu då? tja, en dusch hade suttit fint, nu när här är nydammsugat och grejer, sen ska jag inte göra ett piss mer än att hänga upp tvätten i tvättmaskinen innan det blir sängen. jobbig skoldag imorgon - hela tre lektioner, varav två nya kurser. bäst att inte slarva med skönhetssömnen... hosthost. nej, allvarligt talat. jag är störd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0