goodbye to the island, hello to the rain.


jobbat hela helgen, roligare än vad det kunde varit. nina är ju som bekant en av de absolut roligaste människor jag träffat, och linda... linda är fan inte långt efter. annars har det varit en ganska tråkig helg, tråkig och tyst. ingen världens sötaste fyllekaja som ringt och upprepat sig sjuttio gånger eller snackat sig hes om sin systerdotter. lite trist faktiskt, men jag har fått sova som en klubbad anka i gengäld.

nu ska jag snart åka in till stan för ett ynka mentorsmöte, det är vad min skoldag har att erbjuda. tänkte faktiskt äntligen lämna tillbaks min iBook till tord dessutom - stora planer!

(ja gud ja, förresten. tord. huva.)


snart höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0