it's more than meets the eye.

ja, så hann verkligheten ikapp en.

gårdagen bjöd på darinslunch och sedvanligt första dagen på terminen-stopp på videomix, upprop och schema/betyg-utdelning (haha, sån jävla tur har jag!), eftermiddagsfika på brödboden och lite tröstartad rea-shopping på halvfart.
kvällen ägnades åt syster och tellme borta på kanalgatan med tacos och "what about brian". trevligt värre.

nu ska jag klä på mig anständigt och kanske tillochmed hinna käka lite frukost över älsklingskristianstadsbladet innan det blir... suck, ja... skola. men det blir nog bra, vi ska bara kolla pirates of the caribbean, käka årets första lunch på södra kasern (mm, jag riktigt längtar!) och sen kolla på en föreläsning av orvar säfström. kändischock!

k-special nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0