jag kan inte vagga dig varm och lugn.

sådär!

nu verkar det som om saker och ting äntligen  har löst sig. har skrivit filosofiuppgiften och mailat iväg till äppeltanten, mailat samtliga lärare om att vara ledig OCH mailat spanskaläraren och rektorn angående att inte läsa spanska steg 3. älskar vi buf online? vi ÄLSKAR buf online!
dessutom löste det sig till sist med jobbet, min chef hatar mig och alla andra borde sucka djupt bakom min rygg, men nina är bäst och marthina jävligt underbar, så det har iallafall ordnat sig till det bästa.

nu ska jag bara maila (jodå!) iväg en pa-skiss till tord (okej då, skriva den också kanske), SEN kan jag äntligen börja packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0