like an eagle in the sky.

jävla dagjävel. allt är tråkigt.

jag är skitsur och vet inte varför. dagen började dåligt med en lätt försovning med efterföljande rättegång i stan, ganska jobbig sådan. och jag är ju inte direkt världens bästa på att trösta, trots att jag gärna vill. gick till polisen och fick betala fyrahundra spänn för ett nytt pass, ett pass där jag förövrigt blev skitful på fotot, as usual. sen blev det lite trevligare, träffade syster, daniel och tellme för frukost på trendie (där jag träffade emily!! och emilys underbara mamma!!) innan vidaretransport mot tivoliparken i det fina vädret. jenny och thelma följde med mig hem till åhus, daniel började jobba kvart i tre och pappa och hjördis var ganska glada att få sällskap.
nåja, förutom en tuff start så har dagen varit helt okej. så varför är jag på så jävla dåligt humör? usch, jag vet inte.

imorgon blir det iallafall darinslunch med mina bitches innan kort upprop och tillbaks i skolan igen. känns helt okej faktiskt, särskilt efter att ha kollat in nya schemat. men man vet ju aldrig.

alltså, jag sitter liksom och lyssnar på anna vissi och the poodles. jävla dagjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0