någonstans inom mig sitter djävulen.

jag är en fråga utan svar
aldrig tydlig, aldrig klar
ingen knähund att klappa ibland
och jag tänker glömma allt ni sagt
jag ska sluta gå i takt
era drömmar, de har aldrig handlat om mig och mitt liv

dagens första - och enda - ljudlektion var som alltid sjukt trevlig. sjukt fint att träffa knäppgökarna igen! och jack är typ bäst.

vad är det som ni vill förstå?
ska ni resa er och gå
om jag säger precis som det är?
och när ska nån fråga om jag vill
ha ett liv där allt står still?

efter ett snabb titt på måns nya frisyr lämnade jag honom med marie och begav mig för att träffa syster. syster var såklart sen, så jag träffade morgan en stund istället. vilket resulterade i ett: "mikaela, du ser alltid så stressad ut." tack kära du.

era drömmar finns inte kvar

favoritsyster, favoritthelma och jag gick och fikade, as we always do. eller, åt var kanske en bättre definition, fikade gjorde vi nämligen inte förrän vi kom hem och drack kaffe till de medköpta bakelserna och tittade på mängder av kort.

jag vill att verkligheten bränns
jag vill känna hur det känns
att stå stadigt när stormen tar fart
och de som vill styra allt jag gör 
 det är just de som förstör mina drömmar

nu sitter jag här, igen. slår ihjäl lite tid istället för att dammsuga. jaja, har ju bestämt vad jag ska göra som PA iallafall. åh, och så ska jag till hultet med underbaringarna nere i ljudstudion. kan bli en upplevelse. och så är kall pizza jävligt gott. 


jag är inte den ni ser





 I've got a crush on jimmy jansson.

Kommentarer
Postat av: Marie

PA! Vad, vad, vad, vad?

2007-08-18 @ 13:15:15
URL: http://marreyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0