you will always shine.

nu har jag städat rummet, anslagstavlan, bokhyllan, stereohyllan, nattygsbodet, översta kaoslådan i byrån, soffbordet, och handväskan. jag har satt foton i ramar och spikat upp, jag har rensat bland skolböckerna, jag har överfört alla födelsedagar och linkande från en gammal kalender till min nya, jag har renskrivit anteckningar, jag har tvättat två maskiner tvätt, jag har hängt upp två maskiner tvätt, jag har vikt ren och torr tvätt, jag har tagit upp all disk i diskmaskinen, jag har laddat ner några nya låtar, fört över sju-åtta stycken cd-skivor i datorn och renoverat min mp3, jag har rensat i fönstrena och packat upp ikea-kassen sen stockholm. ja, sen stockholm. händerna har varit sysselsatta, tankarna på helt annat håll.

nu mår jag bara illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0