... and into the river we dive.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

nåt fel är det. nåt fel måste det vara. VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG!?

sen att jag mår illa så mycket det busas i magen för tillfället, det hör inte hit. det hör lika lite hit som att jag sitter med ett stort jäkla leende som jag kommer på mig själv med att försöka dölja. usch, jag är fånig.


okej. satt i telefon till fyra imorse, fick sova lite längre än somliga andra iallafall... sen projekt på det, äcklig schnitzel i matsalshelvetet, sen blev det lite plugg och fika i väntan på trevligt sällskap. hm.
sen fick jag skjuts till dagis och thelma, men hon somnade redan innan vi hann ut genom grinden, och hon sover än. väldans trevligt sällskap jag måste vara då...
(JAG MÅSTE HITTA EN HAKE!)

suck, jag vill inte att syster ska komma hem. hon kommer se det direkt. eller, vem försöker jag lura? hon kommer känna doften redan innan hon klivit ur hissen, sen kommer hon storma in rosenröd om kinderna och med fnittret i halsen och skrika: "har det hänt nåt särskilt ELLER?"
suck. lär mig hur man handskas med sånt här?


och nu då? tja, tellme ämnar nog fortsätta sova en stund till, så sällskapssjuk som jag är får jag väl ringa mitt andrahandsval. fan att jag knappt har nåt batteri.
HEM OCH LADDA MOBILEN, ÖKA ALKOHOLPROMILLEN I KROPPEN OCH SEN TILL BILJARD!
vi är såna jäkla tjejer.


Kommentarer
Postat av: Johan Karlsson

Grät ju inte över mig själv iaf.. trodde det var okej då. Ta det lugnt med supandet!

2007-12-14 @ 18:38:49
Postat av: Favorit-Amelie

Men vi har ju hittat en hake! haken är att det inte finns någon! Juuuuee!

2007-12-15 @ 13:26:33
URL: http://aaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0