det kallas 'tvivel', det där som stör.

alltså, förlåt. jag måste bara... ja. alltså. ja.
nej.


eller?
gaaah, jag måste städa. jag vill inte städa. jag är så jävla rastlös att jag pratat med farfars marita i en timme.
EN HEL TIMME.
snart ska jag prata i telefon igen... jag som inte är någon nalle-människa. gillar face-to-face bättre. eller sms. ännu bättre, då kan man finslipa och justera texten till perfektionism innan man sänder. annat är det ju när man snackar. alla ni som känner mig, vet att det inte brukar gå särskilt smidigt till då.
jag är inte särskilt smidig.



vafan gjorde ni med mig igår?



Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad vi gjorde med dig igår? samma sak som ni gjorde med mig, fast ni gjorde min sak tre gånger värre.

2007-12-13 @ 23:05:26
URL: http://aaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0