hon samlar sina kjolar och stiger ned.


har du inte levt mitt liv, vet du ingenting
se mig bara där jag står, och önska ingenting
har du inte levt mitt liv, vet du ingenting
ta min längtan här och nu, men önska inget mer



haha, jag pluggar ihjäl mig och har snart klämt en hel påse baby bell-ost. jag lyssnar på nordman från den tiden då de var förbannade och hade skönheten själv i sina texter, och jag sätter en femma på att resterna från min hamburgertallrik tidigare idag också kommer slinka ner så småningom.
(jag längtar till vårt kök är klart och jag får äta riktig mat igen! ser fram emot pappas gudomliga pepparsås... och pastasåserna... ja, alltså. med tillbehör då såklart. till såserna. inte bara sås. även om... nej mikaela. tillbehör till.)

suck. det kommer bli en lång natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0