kom hem nu.

hahahaha. ni är för goa, allihopa. jag älskar er! jag hoppas ni vet det.
vet det. glöm det aldrig.

jaha, jag funderar på att byta nummer på mobilen, börjar i lagom johanna-anda stirra inför uppkörningen (som ju faktiskt är flera evigheter till!), väntar för tillfället på avslutning på teatern och jullov, har inte handlat en enda stackars liten julklapp än, har ingen aning om vad jag ska handla för stackars små julklappar heller för den delen, måste ringa farfar, måste bli bättre på att vakna till klockan, måste lämna kristianstad fortast möjligt (alla känner alla... hemskt!), ska försöka överleva julen och allt som hör till, måste verkligen betala mina hundra obetalda körlektioner...
busybusy.

menmen, nu blir det snart julavslutning med efterföljande fika. weloveitweloveitweloveit.


(nu strular tangentbordet, sa javla klart. inga prickar over bokstaverna, roligt varre. heja c4!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0