something beautiful will come your way.

ååh. ååh. ååh.
jag bloggar för jävla sällan numera.

(... istället tar jag körkort, överlever julen, festar sönder juldagen med flera underbaringar, myser och blir så in i helvete baktalad, blir besviken, blir glad, orkar inte bry mig, blir omtyckt, sover som törnrosa och myser lite till, äter ute med mina babes, gör av med massa massa pengar i vanlig ordning, funderar på hur nyåret ska firas - och bestämmer mig! - går på bio och ser "arn" och blir duktigt imponerad, äcklas av alla 70 chokladkartonger julen fört med sig, försöker ignorera alla hundra nattliga samtal som jag inte vill ha, äcklas halvt till döds, myser och mår mycket bättre i visst sällskap.)


igår var vi ute och käkade innan det blev banken för hela slanten. trevligt ställe, det där. det är på banken det händer.
lite trött och sleten blir man iallafall, och nu blir det städning och tvätt för hela slanten innan max och emma ikväll. kanske kanske kanske får jag sällskap över natten också.



imorgon är det nyår. gott nytt.







Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska flytta hemifrån så fort som jävla möjligt. Gott nytt, Mikaelaälskling.

2007-12-31 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0