var inte livet rättvist, räckte tiden inte till?

 fan. jag säger bara det: fy. fan.
jag har kört halkan idag. jag, som egentligen är livrädd för bilar. JAG har kört halkan idag. och jag hade gråten i halsen och var livrädd mest hela tiden, och att sven var dum i huvudet som en annan jävla idiot är ju en helt annan sak. alla ni som säger att det är roligt med halkkörningen - ni ljuger.

(sen fikade jag med favorit-amelie på kaffe&sånt och lugnade ner mig en smula. nu blir det van veeteren och toffifee resten av kvällen - trött som ett djur.)


Kommentarer
Postat av: Favorit-Amelie

Åh!
Jag sitter som "spaghetti på väggen" så som Pippi slänger det!

2007-12-10 @ 22:31:53
URL: http://aaamelie.blogg.se
Postat av: Marie

Amelie, du vet vad som brukar sitta på väggarna i ditt sovrum. MOROTSDAMEN.

2007-12-11 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0