and all I can breathe is your life.

helt okej dag.
vaknade av alarmet, den jävla signalen borde förbjudas, och tog bussen in till stan och sen vidare mot fjälkinge för att träffa favoritfarfar och marita. lånade skrivaren och fick kaffe, sen bar det iväg på en liten biltur. jag börjar kunna det här med att köra bil...!
vi körde om fjälkinge över till viby och gick till gammelfarmors grav. 102 år skulle hon fyllt idag, minsann.
tillbaks i bromölla  fick vi mat, och sen vart det lite allvarsnack innan jag körde till fjälkinge (jodå, med marita i bilen!!) och gick hem till min kära mor. mobilen glömde jag såklart i bilen, så det var bara att gilla läget och åka in till stan för att hämta min älskling igen. hejhej, jag är sjukligt beroende. vi tog med oss mat hem till syster och käkade en sen mor-döttrar-dotterdotter-lunch, innan det var bussen tillbaka till stan som gällde.

nu har papps och hjördis gjort nåt galet och åkt på BIO mitt sådär på måndagskvällen, vad jag vet utan någon som helst slags planering. nåväl, de överlever väl. jag har iallafall fått min lön, om än lite sent, och imorgon blir det malmö med måns och antagligen också äntligen en inskrivning på körskolan. på kvällen antagligen tjejmiddag.
suck. och jag som trodde jag var rik för en stund.

nu ska jag ha msn-date med maddish och marie, sen ska jag minsann lägga mig på soffan med "en oväntad semester". haha, marian keyes är så jäkla ball. (har man inte bengt ohlssons underbara "den där lilla stunden av närhet", som jag för övrigt är sjukt sugen på att läsa exakt precis just nu, får man ta till reservplanerna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0