wanna know your soul.

det är roligt att vara eftertraktad! är sån kaos på jobbet att jag tvingas jobba lördag-söndag-måndag-tisdag-fredag-lördag. lite jobbigt, men man får tänka på pengarna. och SOM OM jag skulle ha nåt bättre för mig anyway.

så sorry folks, det är ungefär it när det kommer till vad jag sysslar med om dagarna. om kvällarna gör jag langos med mina chicks och om nätterna pratar jag i telefon och förbannar dem långt åt fanders för att de hade rätt.

ska till åmund med farfar och syster och alla andra på onsdag, vår årliga sommar-middag-med-barnbarnen-i-åhus-hamn. det är unefär vad den här veckan har att erbjuda. och så jobb. och jobb. och jobb. suck, jag är fan aldrig nöjd.



the biggest lie you ever told
your deepest fear about growing old
the longest night you ever spend
the angriest letter you never sent
the sweetest dream you had last night
your darkest hour, your hardest fight
the saddest song you ever heard
the most you said with just one word
the loneliest prayer you ever prayed
the truest vow you ever made
your highest high
 your lowest low
what makes you laugh, what makes you cry?
what makes you mad, what gets you by?





(och ja, det kan hända att mikaela blir toffel på heltid inom en snar framtid.)


Kommentarer
Postat av: Meg

Så det är säkrast att hålla mig till titeln "Mr. Dreamy" hädanefter också? :)

2007-07-31 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0