and you still don't know.

mina hönor är underbarast i världen!

trevlig lördag, vaknade hos marie av att emeliejävel inte ville ha kvar mig i sängen, drogs upp av värdinnan själv och fick snällisskjuts in till stan av snällisfar. käkade frukost på mcdonald's - hejhej, nyttiga är vi - och efter att emelie begett sig till jobbet som Anständig Medborgare gick jag och marie på stan en sväng innan även hon övergav mig till mitt öde. så småningom anlände iallafall farfar och marita, syster med familj, och vi satte oss på brödbodens uteservering. bortsett från några små obehagligheter hade vi väldans trevligt.

lite skraj man blir när det kommer fram en helt okänd man och börjar prata om att man hetat judith och känt en karl-erik i ett tidigare liv och att man en dag skulle fatta det själv, eftersom han "hade träffat..." och han skulle "komma tillbaks...". vem det var som skulle komma tillbaks är förövrigt inte helt säkert att han menade sig själv. sjuk obehagligt iallafall, och han stod och stirrade på mig hela fikan.

nu ska jag springa till bussen mot stan, träffa mor min en kort pyttesekund och sen ta marie med mig ut till allas vår pokerprinsessa från vä, där det blir förfest. ut sen, skoj som fan!

sex dagar kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0