I'll get you anything with that evil smile.

så var det ny vecka igen, efter midsommarfirande och allt. där ser man.
igår träffade jag emelie i stan, vi gick och lunchade på graffiti och blev medbjudna på privat fest på class imorgon av någon snygg engelsk surfarkändis. kan bli trevligt. kan också bli jävligt pinsamt, med tanke på att surfarkändisen var i sällskap med adde och simon nilsson, men vafan. ungefär 200 pers och 40% i baren låter ju inte helt jävla fel.

det är tråkigt att inte ha något att göra, alla bara jobbar och jag är bara alldeles ensam. emelie stannade över och vi skulle egentligen gått på stan, men hon blev också tvungen att åka och jobba. nu har jag fått tvinga med min stackars syster istället, och senare blir det fik med marie. imorgon ska jag jobba, och sen blir det väl förmodligen class på kvällen med vår käre freddie. torsdag har jag ingen jävla aning om vad jag ska göra, fredag ska jag jobba igen och nästa vecka blir det antagligen malmö en dag med måns. får lön på måndag, skattejämkat, känns helt okej faktiskt. sen är det ju bara några få tråkiga dagar innan tellmefödelsedag och bryan adams den femte, sen är det fullt ös medvetslös de följande tio dagarna därpå. kristianstadsdagarna är fan underskattat, och nu ÄR det snart kristianstadsdagarna. faktiskt. mer än det var i höstas iallafall.

såg "the jacket" igår, med ruggigt duktiga adrien brody och kiera knighley. har velat se den hur länge som helst, och den var verkligen värd att vänta på. sjukt jävla bra.

nu ska jag börja göra mig iordning för syster, systerdotter och senare marie och eventuellt emelie. tvätta? äh, det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0