jag bryr mig inte om silver, jag tycker inte om guld.

tja, så var man trött som satan igen.

... om exakt en vecka börjar vi förfesta!

jaha, så var det tillbaks till den gråa vardagen och finna sig i sitt öde och sådär och åka och jobba sådär mitt på blanka onsdagsförmiddagen. med eva. jevvla skit, säger vi då, och jevvla skit, säger vi när hon hälsar på en med ett "jag är på så jäkla dåligt humör idag". aja, det gick bra, hon stack vid halv två och sen var det bara jag och kapsylen kvar tills jag slutade vid sju. direkt hem, in i duschen och så lite snabbstädning, in med ankommande emelie i duschen efter mig och inväntande av josefine och anna. lite förfestande blev det, betydligt lugnare än den sista på samma plats, och den här gången kom vi faktiskt ända in till stan utan att däcka. målet var class, men efter några sedvanliga kissepauser på vägen beslöt vi oss för att fortsätta förfesta på biljard där det var livemusik, eftersom klockan inte var mer än tio, stackaren. sagt och gjort, på biljard shotades det friskt och vi träffade som vanligt flera kändisar. katthjärtat inkluderad, handuppräckning på vem som blir förvånad.
efter biljard dissade vi bratsen på class och begav oss till banken istället, där jag blev tagen för "30-35" och raggad på av fyrtioåringar. med vigselring, bör tilläggas. det var... intressant. 30-35, kom igen liksom?
vi hade iallafall mycket trevligt, as usual, härliga tjejer hela högen, och den som inte tror mig kan lätt få ta sig en titt eller två på mina HUNDRA stämplar från banken som jag har över hela mig och som vägrar gå bort. dörrvakten var nämligen smart guy och lånade ut den till emelie, som fått i sig en shot för mycket. eller fem.

torsdag var jag lyckligtvis ledig, men bakis så in i helvete. passade lillebror och låg mest och tyckte synd om mig själv i soffan hela dagen efter att tjejerna stuckit vid ett. ja, förutom emelie då, som fick ta bussen redan klockan åtta på morgonen. stackare.

och så resten, idag gick jag upp tidigttidigt (nåja!) för att vara duktig arbetare och öppna klockan tio alldeles själv. det gick bra, jag slapp securitas och jossan var på ganska bra humör när hon kom. senare kom linda också, och vid två slapp jag stället, åkte hemom och städade undan efter vår fylleframfart, och åkte hem till åhus igen.
ikväll blir det nog middag på class, igen. bara andra gången den här veckan, tredje om man räknar onsdagen, och tredje utemiddagen. haha, över staketet har vi ju iallafall kommit under proceduren.


nu - powernap.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0