just want you out of my life.


jaha, här har man åtminstone LITE framförhållning när man tvättar sista maskinen kläder inför morgondagens resa och tänker sätta den på torkning framför elementet - och så är elementet AVSTÄNGT!
där får man för att man försöker planera.


jaha, är det en allt-går-emot-mikaela-dag idag? kan vara en allt-går-emot-mikaela-dag idag. satt i studion från 10 till halv sex, efter en rejäl frukostbuffé på fantasi med turturduvorna. de följde som tur var med och höll mig sällskap en stund, sen kom johanna och hon och max gjorde dagens goda gärning och gick för att köpa flottmat från burger king till oss allihopa. efter den lilla picknicken stack johanna tillbaks till zanshin, och innan max och emma också hann sticka kom mattias ner en liten runda. vi hade ett litet jack-samtal, han och jag, men jag vet inte... tror inte riktigt det gick så bra. menmen, efter att johanna slutade vid fyra och jag höll på att bryta ihop nere i studion gick vi och dränkte våra sorger i varsin välförtjänt mjukglass. (johanna åt inte mjukglass, johanna åt kulglass, johanna är tönt.)
nu - packning, städning och sista fjöntet innan imorgon, då det är jag som rattar bilen mot stan och järnvägsstationen. håll er inomhus, med andra ord.




ingen jim.
                                     



Kommentarer
Postat av: johanna

vafan, kulglass är ju det som gäller, det vet alla! mjukglass är för töntar!

2007-06-02 @ 12:55:10
URL: http://johannamagdalenachatrine.blogg.se
Postat av: Marie

mjukglass är eeelkliiigt :(

2007-06-04 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0