thank you for loving me.


då... då åker jag!


känns som om jag glömt hur mycket som helst, ändå spenderade jag hela gårdagskvällen med intensiv packning, och nu morgonen på det. tyckte jag gjorde ett väldigt bra jobb som tänkte på saker som plåster, handduk och tandborste, men fick lov att ändra mina synpunkter en smula när jag upptäckte att laddaren till telefonen varken låg i väskan eller framdukad på soffbordet. (jag hittade den långt om länge bakom keanu reeves vid nattygsbordet, för den som är intresserad.) big no-no att glömma.

jag och pappa har ätit pappa/dotter-frukost, dvs rostemackor med dan's räksallad och oboy. pappa drack dock kaffe, för det är sånt pappor ska dricka. ytterligare en "måste veta"-grej, bara en parantes sådär. ganska trevligt faktiskt, och duveborn är en jävel på krönikor. ja, han fick också vara med.

jag har sagt adjö till mina närmaste som om jag skulle ut på en tremånadersexpedition i himalaya, minst. nu ska jag packapackapacka alldeles jätteklart, sen blir det köra bilen för min del, och sen en himla massa tid på tåg.

när jag kommer tillbaks är det sommar på riktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0