guess I should've listen.


(tord frågade seriöst om det inte skulle gynna mig att prata med en kurator idag. huva.)


sådär ja, bara en enda jävla multimedialektion kvar på det här läsåret, sen är äntligen helvetet över. orkar nog inte riktigt göra mitt flödesschema och bildmanus till powerpoint-presentationen som jag borde. eller verkligen borde, beroende på om man räknar med att jag inte kommer göra någon powerpoint-presentation över huvudtaget.
tänker försöka smita härifrån så fort jag kan, åkaåkaåka buss till fjälkinge för att i vanlig ordning råna min kära mor på lite pengar, åkaåkaåka buss till åhus och göra mig lite respektabel, åkaåkaåka in till stan igen för att ha litet mentorsmöte med tord på barbacka innan ett kort jävla bloggmöte - SEN blir det åkaåkaåka tåget till hässleholm och gå ut och käka med babesen. vi slutar ju skolan förfan, lite får man väl fira?

jag har kollat upp mina ekonomiska tillgångar i sann vuxen-anda. damn, she likes it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0