guess I'm a toy that's broken.



okej, så helgen var följande: mycket trevlig, mycket hektisk.

i fredags arbetsprövade jag några timmar innan det blev dags för en omgång kubb i det fina vädret med marie, vicky och ett par halvalkisar. groggades gjorde det, på svinäcklig vodka dessutom, sen funderades det på utgång i hässlehåla en stund. efter att ha velat några gånger hit och dit bestämde vi oss för att släppa av vicky på hemväg och själva bege oss mot biljard, fattiga och dana som vi var. på biljard gick det... tja, nånstans gick det snett, och vi begav oss ganska snart mot hesslebaren, denna gång i sällskap med en kir och en erik. (senare tillkom en erik till, men han var så pass packad att jag är osäker på om han räknas överhuvudtaget.)

- du heter mikaela?
- ja?
- ja. då måste du känna måns.
- hehe... eh. ja?
- haha! jag är hans kusin.

vi hade jävligt roligt.

jag snodde som vanligt sängplats hos marie, och nästa morgon var det upp igen med leende på läpparna (det satt nog kvar sedan kvällen innan. vi hade som sagt var jävligt roligt.) för att bege sig till stan och träffa farfar, därefter mikaela. eftermiddagen och kvällen ägnades åt hundpassning i bromölla.
söndag var favoritmaries sista dag i kristianstad, vilket firades med subway och senare en glass i solskenet varpå jag åkte till fjälkinge IGEN för att arbetspröva lite till. missade såklart sista bussen - jävla busshelveten till att gå för tidigt! - och fick spendera natten i allas vår favorithåla.


mission completed, helt fucking enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0