if you don't need me, I don't need you.


"på väg till en vän" av niels fredrik dahl. läs den.


har nyss kommit från stan, har stannat hemma hela dagen och kurerat mitt huvud med oboy och rabarberkräm. helt okej, bortsett från det faktum att det värkte hela tiden... ajaj.

du kommer inte komma hit. du kommer inte komma hit och jag hatar mig själv litegrann
för att jag faktiskt trodde det men jag hatar dig mer för jag tror att du aldrig tänkt komma,
att du hela tiden vetat att du inte kommer komma hit.
fan ta dig.


imorgon blir det intervjua 95-åringar, mest hela dagen om man ska tro mina fördomar. kan bli trevligt. eller inte. hm, lite spännande sådär... 50/50 liksom. äh, vad kacklar jag om egentligen? grymt besviken.

nu ska jag minsann kolla upp det sista inför stockholm, sen ska jag möjligtvis kolla en grej till, sen ska jag gå och lägga mig. för sisådär sjunde gången idag. sömn är faktiskt livsviktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0