say you will.

helt okej dag för att vara tisdag, bara ett nationellt prov i engelska och sen var skoldagen över. jag och marie drog til näsby och bevittnade hur min kära mor inte bara ställde sig och PARKERADE mitt i en t-korsning, utan dessutom brände iväg i en väldigt lustig u-sväng mitt i den med lagom avstånd till den närmande taxin. sisådär en halvmeter. bra mamma, bra.

(jag är numera vuxen på riktigt. jag har inte bara skaffat betalkort och sparkonto, utan också telefon- och internetbank. jävligt nöjd faktiskt.)

har i vanlig ordning pluggat alldeles för jävla lite idag igen. hann dock börja på ena historiauppgiften; således bara ett arbete, två bokrecensioner, en essä, ett multimediaprojekt och en labbrapport kvar att göra tills imorgon. blir nog så bra sååå.
thelma var också här en runda, skrämde livet ur mig när hon började gallskrika och inte kunde sluta, men det fixade sig det med. nu sitter jag här, med två eventuella sommarjobb och en praktikplats på dramaten på halsen. och nej, jag vill inte alls till stockholm. knappt alls faktiskt.

imorgon slutar jag tvåan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0