snart kommer änglarna att landa.



(dagens kärlek: 'is it any wonder')


man borde förbjuda helgdagar, oh yeah. som fan, faktiskt. eller oj, har vi redan konstaterat det kanske? satan.

iallafall hade jag väldigt väldigt trevligt med tjejerna igår, vi var och käkade på fina cat's i hässlehåla, busade lite på toaletten och hade allmänt roligt. citat som "gå och dränk dig fia", och "mikaela, är du här? jag såg en kille här utanför och trodde du stod och raggade på honom" myntades . (fia, helt allvarlig: "varför umgås jag med er egentligen?")
kvällen fortsatte i samma sköna stil, off we went to kristianstad och efter en mycket trång väntan anlände vi till banken, där det dracks guinness och dansades till liveband. väldans trevligt, och efter en pasta begav vi och våra fagra röster oss mot bussarna hem. "systrar, syyystrar, vi måste bli fleeeeer..."

är meningen att jag ska träffa arbetslaget för musikfestivalen i morgon. kan bli... spännande.


don't know what you lie for anyway.




Kommentarer
Postat av: Maria

Sjukt härlig läsning, varför har jag inte hittat din blogg innan? ;)

2007-05-22 @ 16:03:00
URL: http://miamazing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0