hur har vi kommit hit?

i arton år har jag lyckats med konststycket att lära in vad jag ska i skolväg på lektionerna, och har därför sluppit sitta och råplugga hemma. ett tag gick jag knappt ens på några lektioner, men det räckte ändå med några timmars råplugg kvällen innan ex. ett prov eller en inlämning.
varfan tog den förmågan vägen?
jag har så jävla mycket att göra att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.
busy busy.

igår var bra. igår träffade jag mina bönor över mat och kaffe på kaffe&sånt. utgång diskuterades, fredag klubbades. sen är det marie-blir-myndig-månad för hela slanten, med lussevaka och juldag och nyårsafton och hela köret som gäller. (NÄRFAN SKA JAG HINNA MED MITT LIV?) 
my beans are great.

snart - farfar och bilkörning. nu - plugg. jodå. nu, mikaela. nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

jo tiden bara rinner iväg=/

2007-11-22 @ 11:07:26
URL: http://enslagssanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0