jag har saknat ditt skratt.

jag tror jag är grymt besviken, men jag är inte riktigt säker. måste kolla upp det.
fan ta dig, för säkerhets skull.



jobbat i helgen, slapp kalkonmiddagen men fick ändå både pengar och kalkon hemskickat med mamm. mormor i ett nötskal - fick sitta och gräva i en halv jävla fågel med fem liter sås och tjugo ton allmän mat. göd mig, vettja. sen kom pappa och luktade gott och körde mig hem så jag slapp vänta på skitfanskapshelvetessöndagsbussjävlarna. snällispapp.

JAG HAR BRÄNT MIG PÅ UNDERARMEN OCH DET GÖR FÖRBENAT ONT OCH SER TYP LIVSFARLIGT UT. 

och så är jag sjuk med. men nina är så jävla grym, så det har varit en ganska bra dag ändå.
ninafina. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0