jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i.

shiddimagiddieee! pappa har typ blivit såld. för 100 miljoner. inte dåligt.
å andra sidan kommer han och ger mig prinsesstårta när jag precis övertalat mig själv att skippa de där goda farmorkakorna med äpple i. UNDRAR VARIFRÅN JAG HAR FÅTT MINA SÖTSUGIGA GENER TROS?
(hm. nej, nu ska vi inte vara orättvisa här. det kan man nog inte skylla på papp. det är nog min kära gottegris till mor jag får skälla på där. kommer ihåg när hon gjorde creme fraiche-mackor varje kväll. för att inte tala om hennes paj-period... ÄR DET KONSTIGT ATT JAG SETT UT SOM EN GRAVID FLODHÄST HELA MITT LIV KANSKE? nej, jag menar väl det. jävla mamma.)
åååååh. jag som inte ens gillar prinsesstårta!


och så har jag tröttnat på att plugga. det gick bra ett tag, nu vill jag inte mer. jagvillintevillintevillinte. och jag vill inte ha nåt jävla projekt om "livet efter detta", och jag vill definitivt inte ha det med bronzie som handledare en gång till. vi blir bara såna jävla ovänner.
så vill jag inte ha ljud längre heller. jag har totaltröttnat på jack. jo, det är sant. ni läste rätt. MIKAELA HAR TOTALTRÖTTNAT PÅ JACK.

och morgondagen börjar på bästa vis med en förutfattat urtråkig föreläsning, därefter inriktning och projektgruppmöte. GAAAH.



Kommentarer
Postat av: Marie

Förläsningen var bra. Du missade dessutom en riktig hottie. MOBBAD!!

2007-11-30 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0