jag kan vara där mitt i ditt krig.

alltså, jag har alltid älskat beckfilmerna.
peter haber-beck då, micke persbrandt-beck. inte gösta ekman, gösta ekman är kass, och rolf lassgård är skabbskabbskabb.
de första haber-beck är bäst, 1-16. men de senaste är inte bra. jag blev helt till mig i trasorna när det tillkännagavs att 17 nya beckfilmer skulle spelas in... och så blir det så dåligt. och titlarna, vad har de med själva handlingen att göra? och gunvald, har han bara gått och gängat sig med becks dotter, utan att fråga mig?
det känns som om jag missat ett sekel. våra barn kommer tro att det HÖR TILL svensk beck-anda att låta tittarna få reda på vem som är mördaren redan innan introt är över! detta kan vi inte tolerera, gott folk! (det nya försöket till grafiskt intro suger, för övrigt.)
nej, usch för nya beck. usch. tacka vet jag kjell sundvall. tacka vet jag 'öga för öga' och 'pojken i glaskulan'.
där, mina vänner, snackar vi nämligen kvalitét. riktig beck, då det är som bäst. mumma.

sluta lipa nu mikaela. okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0