there's a chance we'll get by.

... nananana.... and I know that you'll live in my heart 'til the day that I die... nanana...

jag föraktar söndagar.

har nyss pratat med allra käraste syster, har kommit på hur mycket jag saknar henne nu när hon har börjat jobba igen och inte kan ringa och säga "hej, ska vi fika?" och så ses vi tio minuter senare längre. 
min syster är bäst.

... I'll be your dirty little secret and you'll be mine.... dirty little secret... dirty little secreeeeet.....

nejdå, jag lyssnar inte alls på bon jovi. knappt den här söndagen heller.

haha, och så spelade vi in tre glada, smått överförfriskade damer i studion i helgen. trevligt värre! "tiotusen röda rosor vill jag skänka diiiiiig..."

SNART FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MARIE ÅR OCH DÅ JÄVLAR I HAVET SKA DET FIRAS! (intresseanmälan kan göras nedan, via mail eller personligen.)


... this world keeps turning round'nround'nround'nround these daaaaaays.... nanananana....

nej mikaela. plugg var det. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0