vet du vad frihet är så säg det nu.

gårdagen var hemsk. var ju på födelsedagsmiddag hos marita i bromölla, och det finns vissa människor man bara vill strypa här i världen. suck.

kryss i taket, mikaela har faktiskt börjat plugga nu. och dessutom kommit på att det här med att plugga är en jävla viktig grej som hon praktiskt taget suger på. därför har hon vigt dagen åt just plugg, städning, plugg, tvätt, plugg och så lite planering. samt plugg på det. härligt värre, men dessvärre nödvändigt.

usch, jag träffade eva i fredags. "jag har hört att de skjuter lärare för fullt på sånnaskolan?"  följdes av en ramsa av "HUR vet du det??", "jaa... han är ju alldeles för snäll mot sina elever..." och "du behöver ju inte springa runt och berätta det för folk."
eh. ursäkta mig en sekund. "du behöver inte springa runt och berätta det för folk"?

ingen fara eva, jag ska inte springa runt och berätta det för folk.


PÅ SÅNNASKOLAN I ÅHUS HAR DET NU GÅTT SÅ JÄVLA LÅNGT ATT
ELEVERNA SKJUTER SINA LÄRARE I RYGGEN OCH BLIR FÖRSVARADE FÖR DET!


allvarligt talat alltså. mina läppar är förseglade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0