baby, I'm the worrying kind.

jag hatar tv. det är så jäkla beroendeframkallande.
imorgon börjar "labyrint" , och pappa har tydligen inte ställt in videon så att man kan spela in än. än. vi har ju bara bott här i snart ett år. lätt för honom att sitta och sova i tv-soffan, de har ju iallafall en tv de tittar på varenda dag. till skillnad från vissa andra.

jag ska bli som min filosofilärarinna när jag blir stor. inte ha någon tv. bara läsa aftonbladets löpsedlar och expressen en gång i veckan.
det verkar på något sätt så himla mycket enklare.


Kommentarer
Postat av: Marie

vi ska ha en hemsida till kollektivet också.

2007-10-15 @ 12:21:30
URL: http://symmertia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0