då var en annan tid, när allting brann.

jag sov till halv två idag.
jag har varit så sjuk att jag blev rädd.
jag har sett "brokeback mountain" och blivit gruvligt besviken.
jag tog tag i mitt liv en kort stund för att gå och lämna en film på videocenter och tvätta en maskin tvätt.
sen frös jag så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
jag tryckte pliktskyldigast i mig en fjärdedels pizza och diskuterade kristianstads uteliv med papps och hjördis.
jag kollade "såsom i himmelen" för sjuttioelfte gången, blev ledsen och ville ha massage.
fick ingen.

nu är det väl bäst jag lägger mig, imorgon är det tord-möte och körlektion med älsklingspeter redan i arla morgonstund, bäst att vara utvilad tills dess.
som om.


tre dagar.


Kommentarer
Postat av: Marie

Tre dagar till vadååå?

2007-10-26 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0