här står livet i farstun så nära inpå.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
... ungefär så lät det i sätet bakom mig på bussen hem.

ungjävlar.
ungjävlar.
UNGJÄVLAR.


körlektionen gick piss. jävla kärring till lärare! gå och dränk dig, eller nåt. mig får du aldrig mer åka med iallafall.
smått deprimerad över detta träffade jag nötterna och istället för att gå på svenskan enades vi enhälligt om att käka lunch på kaffe&sånt istället för att sitta och låtsas att vi gjort läxan. trösthandlade faktiskt mina assnygga stövlar också, och träffade syster för sällskap under hennes lunch.
kom hem, efter omständigheterna ganska tillfreds med livet, la mig på soffan för en snabb powernap innan planerad höstpromenad, städning och tvätt. vaknade tre timmar senare. (blev inte mycket sömn inatt.)



(sen kollade jag på "borkmanns punkt" och hävdade att man borde få minst en daglig dos av björn bengtsson för att må bra. synd bara att han inte var med i filmen, men vafan. labyrint om en halvtimme ju, så det ska nog lösa sig ändå.)



och så tog johanna körkort också. grymming där.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0