ingen vill lyssna på ekon från förr.

Mikaela | (stanna hos mig, jag vill känna mig ensam) sa:

johanna, min älskling


johanna | sa:

jag behöver din hjälp!


Mikaela | (stanna hos mig, jag vill känna mig ensam) sa:

vad är det nu?


johanna | säger:

det är kris! jag har lovat att hitta på något med stoffe på fredag, något roligt alltså. jag tänkte på äventyrsgolf eftersom vi aldrig gjort det, och voila, där hade jag min idé klar. problemet var bara att de där banorna ligger utomhus, jag trodde de låg inne. vad fan kan vi nu göra?






Kommentarer
Postat av: johanna

haha, okejdå. såhär i efterhand lät det väl lite fel, men det är faktiskt lite av en krissituation här. jag har fortfarande inte löst det. hjälp, någon?

2007-10-22 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0