jag förlorat men vunnit igen.


min flera-dagar-långvariga trötthet resulterade idag att jag sov till två. det händer typ aldrig.
sen att hjördis bara var TVUNGEN att storstäda källaren idag också, det är ju en annan sak. det händer heller typ aldrig.
nåt som ännu mer sällan händer är att jag käkar frukost. riktig frukost. jag lovar! TRE hela mackor! och typ... KAFFE!
big thing.
nåt som däremot händer jävligt ofta är att jag har lock för ena örat, har haft det i flera dagar nu. GRYMT irriterande.
ska försöka fixa det, sen blir det kanske - har inte hunnit kolla världens väder än - en promenad. kanske lite bak framåt kvällningen? jag är ju chokladsugen, som vanligt och som alltid.

(JÄVLA ÖRA!!!)

gårdagens utgång var trevlig as hell. det blev hessle, biljard och boom bar - en orgie i gratis inträde... vi träffade emanuel också, jävla fin kille, så var jobb-eva så full att hon knappt kunde stå på benen inne på hessle också.
ja, det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0