let me hear you make up your mind.

ingen svarta nejlikan. inget lund. jobb.

alltså, nog för att jag äter mycket va. men det här jobbet tar kål på mig. åtminstone kan jag försöka skylla på det.
igår åt jag liksom tillräckligt med mat för att kunna göda en stackars hungrig armé. kolla in:

risifrutti i studion. sushi till lunch. en mugg kyckling/curry framför datorn. en kycklingburgare på jobbet. två lökringar på jobbet. några överblivna strips med smältost - på jobbet såklart. och så en femtedels wienerkorv, också det på jobbet.

puäh.

och idag bådar fan inte bättre, började dagen med en smarrig jordgubbscheesecake hos syster och nu äter jag kyckling/curry igen, visserligen med sallad till, men ändå. det är liksom mer fetaost än vad det är sallad anyway, så det kan ju kvitta.

menmen.
ikväll blir det iallafall helkväll med brudarna, trevligt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0