om du någon gång måste lämna allt.

(ja, vi var på maxi i typ två timmar idag, jag och mina nötter.)

och jag ska nog bli barn igen. har börjat strålande med att inhandla latte macchiato. för er som inte var med oss på senaste skidsemestern, och det är ju några stycken, kan jag avslöja att latte macchiato är något av det godaste man kan dricka. lovar. som latte, fast mer mjölk. ett slags barn-kaffe. och jag ska som sagt bli barn igen. 
och så ska jag låta bli alla vuxengrejer. typ pojkar och sånt. det är äckligt.
ska bara gå i skolan och titta på film och kränga godis. inga morötter och dipp här inte! (som om det någonsin förekommit...) älska glass. bada ofta. förstå lite. kladda ordentligt. rita. baka. skriva noveller. och inte göra av med några pengar.

fast å andra sidan.
vi ska ut på onsdag. smink, sprit, högklackat och plattång är inte särskilt barnvänligt.
fan då. 
men sen ska vi iochförsig spendera vår lediga torsdag hos favorit-tord och baka kanelbullar och vara allmänt söta.
det kanske kan väga upp? ja?


låt det bli en bra vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0