om jag försvinner bort, vilka letar då?

jag är alltid på väg tillbaks.



haha, vem försöker jag lura? jag ska ta och acceptera mitt öde och lägga mig framför memento. imorgon väntar kiss fm-hängning och förhoppningsvis kan jag få inspelningen med 99-åringarna färdig innan 99-åringarna ifråga gå och dör. och så... JA! svarta nejlikan i lund! marie är min bitch!  ("heyheyhey, can we cool it with the 'bitches'?")

hardball är förövrigt ytterligare en finfin mikaelafilm som inte går att se slutet på. sjukt förutsägbar, men fiiiiin.
"nobody can kick my ass better than I can."








Kommentarer
Postat av: tano

jag skulle leta. jättemycket! (antagligen först på ostavdelningen på willys, eller på kaffe å sånt, eller på darings.. eller på... )

2007-10-05 @ 19:11:46
Postat av: Mikaela

haha. du är för söt madde. du borde vara fridlyst.

2007-10-05 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0