remember what we had.

äcklig frukost, smarrigt te i fin tekopp. och jag lyssnar på... johan östberg? hm.

gårdagkvällen var grymt trevlig, vi började med bowling ute på näsby, som jag och emelie visserligen förlorade big time i... men det var trevligt ändå, särskilt patronerna och nötcremen. åh, och ölen såklart. inseendes (?) vårt nederlag drog vi ett par rundor airhockey innan vi drog in till stan igen och käkade på kristianstadspizzerian.

jag och marie har fell in love with airhockey!

mätta och belåtna tog vi ett mellanstopp på videomix innan det blev en runda till allas vårt biljard. tequila är gott, men annars var det inget särskilt där alls. inte ens katthjärtat var där! jag och marie skapade vår egen stämning när vi hittade ett airhockey till - inne på vår stammispub! lyckan var total, och det blev inte mindre än fyra (!) rundor innan vi gav upp och gick till bussen, där en bil kraschade vid ett övergångsställ och sen åkte vi hem och hela tiden saknade vi emily som inte kunde joina.



jag håller som bäst på att ladda inför nästan-släktkalas i bromölla, vilket är kategorin snäppet värre än släktkalas av den enkla anledningen att alla "gud, vad STOR du har blivit!" och "senast jag såg dig var du såhääääär liten" förökas till ungefär fem gånger så stor skala. håller som bäst på att fundera över dagens outfit - ska liksom vara sådär lagom "fan vad konstigt att jag har växt de senaste tio åren" samtidigt som den ska fungera i symbios med hela "hej, jag är liten och söt och jag vet ingenting och jag skulle aldrig göra en fluga förnär och alkohol är för drägg och så går jag i kyrkan också varje söndag"-stilen.

nu - duscha och fylla på söta temuggen med skottehundar på. sen blir det djupdyk i garderoben.
suck. jag borde verkligen rensa i min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0