save me the seat next to you.

håll i er nu.
stora grejer har hänt.
MIKAELA HAR NOBBAT EN UTEKVÄLL PÅ BANKEN.
johodå. det är alldeles jättesant. lovar. jag och emelie skulle ju ut egentligen, men vi diskuterade kamratligt vänner emellan och kom fram till ett gemensamt beslut att nej, nu räcker det faktiskt med att festa på både fredag och lördag den här veckan. end of. typ.
istället köpte jag två paket safari tubs (har blivit helt GALEN i safari tubs, helt grymt smart uppfinning!) och en liter pucko chokladmjölk ("det finns många puckon men bara ett
original" - briljant.), planerar att intaga dessa energitillskott framför "the aviator". pallar kanske tillochmed pallra mig ner till videocenter och hyra en svensk kriminalfilm av den söte killen som verkar så himla trött på livet? kanske det, ja.

(varit i lund hela dagen, sen hämtat thelma på dagis. när tåget rullar in på lund central dör mikaelas telefon. catastrophy. eller vad det nu kan heta in english. vilket självklart resulterar i att mängder av folk vill ha tag på mig. tillochmed favoritpeter, som fått för sig att vi hade lektion idag kl. 16. underligt, nästan bombsäker på att det var imorgon, står så i kalendern och jag har ju redan haft en lektion idag. undrar vem av oss som tagit fel på dag?)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag vill joina Kollektivet. Göteborg va? Jag ska dit efter gymnasiet! Follow me?

2007-11-01 @ 23:08:01
URL: http://aaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0