she didn't want to be famous.

min pappa är typ bäst. inte nog med att han är hemma när jag får ryck och åker till åhus för att sova trots att jag jobbar och sen berättar för mig att klockjävlarna ställts om under natten, nånting jag helt missat, han håller dessutom koll på att det är om söndagarna som bussarna till jobbet går röv och erbjuder sig att köra mig, så jag slipper komma sent och oroa nina.
snäll papp!

(förövrigt känner jag inte alls för att jobba nio timmar i sträck idag.)


jobbat med linda två dagar i rad nu, är nog inte bra för nån av oss. vi bara garvar hela tiden. blir knappt nåt vettigt gjort alls. men roligt har vi iallafall, och det är ju som vi alla vet det absolut viktigaste.
fredagskvällen tillbringades ensam med en stor skål popcorn och 'offside' på hyr-dvd. var trött som ett djur och irriterad på allt och alla, så det var ganska trevligt att bara få vara själv en stund.
var på bio igår, med emelie, efter en god pasta och guinness på martini i stan. ja, vi kände oss som femtio. '1408' blev det iallafall, läskig som satan. och det var ju meningen. utgång diskuterades, men jag tog som sagt var åhusbussen istället och slocknade så fort jag la huvudet på kudden.

nu blir det snart åhusfamiljefrukost innan... jag vet inte, en dusch kanske? ja, en dusch hade suttit fint. jag har ju tjänat en timme under natten och är knappt trött längre, och sen ska papp köra brumbrumhyrbilen till fjälkinge med lilla mig, sen blir det underbara nina-garv resten av dagen. tråkigt som fan att stänga själv bara.
JAG HATAR ATT VARA ENSAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0