she sings songs when she's mad.

jag vill ha en kamera. en fungerande. min är hundra år gammal, stor som ett hus och vill inte ens fungera längre sedan thelma fick leka med den. jag vill ha en liten. en tunn. en riktig smalis. snygg. billig, helst gratis.
ordna det till mig tack?

väntar på att den rostfria tuppen/hönan/kycklingen/whatsoever som tickar mig till vansinne här brevid ska sluta ticka mig till vansinne och börja ringa som en idiot och skrämma slag på mig istället.
då blir det nämligen kakkräng och björn bengtsson återstoden av kvällen, a.k.a. sega chokladrutor och 'hot dog' jag vill vara sjuk läääänge till.
för det är jag alltså.
sjuk.

på alldeles jätteriktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0