they would not listen, they did not know how.

efter en lång natt tog jag så småningom bussen till allas vår favoritfarfar i allas vårt favoritbromölla. vi körde nån timme innan vi tog fikapaus på böckmans och körde sen vidare mot kristianstad för vändnings- och backa runt hörn-träning innan körlektionen med peter.

"mikaela. det var mycket som var bättre förr, men man ska aldrig tänka för mycket på det som varit. det kommer ju ändå aldrig kunna hända igen."
(min farfar är en mycket klok människa.)

körlektionen med peter? piss.



jag är förkyld och har slut på nässpray. ni som känner mig vet att det är lika med katastrof.
imorgon är det dragan, sen malmö som gäller. men först nässpray. massvis med nässpray. mentholnässpray.
jag hatar att vara förkyld.



tillbaks på ruta... 1? 2? 15? kunde brytt mig mindre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0