trött på inget, trött på allt.

allt gick bra, allt gick nästan oförskämt bra, det är jag och jenny som är Systrarna som alla tycker om och som alla vet är så duktiga och snälla, det är lotta och henrik som är Paret som verkar så lyckliga och det är jag som är Den Lilla som ju så konstigt nog blivit så stor.
så började vi diskutera student.
jag svarade lydigt på alla frågor, tillkännagav att jag faktiskt ska gå på balen och fick på köpet farmor att börja applådera av lycka.
 
jenny: - på min student kom det ganska många förutom släkten. typ christoffer och sjödde.

och så tittade hon på mig och jag kom på att ingen av dem kommer komma på min.
sen blev jag tårögd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0