trummorna och musiken.

förutom "den man älskar" och "svarta nejlikan", som jag för övrigt bara måste se på bio, har det kommit ut typ hundra filmer på dvd på sistone som mikaela bara måste vilja måste se.

¤ "the fountain" - verkar sjukt gullig.
¤ "sherrybaby"
¤ "pans labyrint"
¤ "number 23" - nej, jag har inte sett den än.
¤ "vänner för evigt" - stor bölvarning.
¤ "kärlekens slöja" - edward norton är ju ändå edward norton.
¤ "300"
¤ "jakten på lycka" - ännu större bölvarning.
¤ "last kiss"
¤ "illusionisten"
¤ "underbara älskade" - svensk film är underskattad.
¤ "prag" - dansk film är underskattad.
¤ "apocalypto" - mel gibson är underskattad.
¤ "hannibal rising"
¤ "parfymen"
¤ "allt om min buske"
¤ "candy" - kommer mikaela förmodligen aldrig se. hon skulle bara må så dåligt då.
¤ "harsh times" - christian bale är ju inte grym eller så. knappt alls.
¤ "little children"
¤ "ten 'til noon" - samma tio minuter från olika perspektiv. coolt.
¤ "little miss sunshine"
¤ "children of men"
¤ "inga tårar" - micke persbrandt är sveriges svar på willem dafoe.
¤ "lady in the water"
¤ "alatriste" - HOTTIE.
¤ "science of sleep"


... och det är bara ett utdrag. spännande.

jag ska få kebab till kvällsmat och jag ska träffa emily på torsdag. dessutom ska jag ut med mina pärlor imorgon.
jag är glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0