brand us evil.

my gosh vad tokigt roligt vi hade igår då.

... förutom att stackars emanuel var ungefär ett andetag från att bli nerslagen då. tack vare emelie, som tvunget skulle tro att hon är en jävel på det här med att avstyra ett bråk.
det är hon inte.
inte ett dugg, faktiskt.
men vi gillar henne ändå, trots att det slutade med att jag och josefine fick slita isär grabbarna ifråga och få ajaj i armen så hårdhänt det gick till. blåmärke finns som bevis för den tvivlande. tack emelie.

idag var jag med mina chicks på matmässan och tänkte se per morberg.
det fick vi inte.
det var på tok för mycket människor och folkskygga som vi är gick vi ut och skrattade en stund vid vattnet istället. det var trevligare.

ska jobba imorgon, får väl se till att ta mig ut till fjälkinge redan ikväll.
trevlig lördag? jagudja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0