... det är då du ska resa dig och gå.

jag gillar mina lediga onsdagar.
borde verkligen plugga, men vi vet ju allihop hur det brukar bli med såna planer. har dessutom nästan precis vaknat, drömt skitskumma drömmar hela natten. bland annat om en jättejättesjuk christian, inte alls roligt. visserligen drömde jag en gång att han gick och dog, så jag vet inte. är nog bara mitt undermedvetna som försöker hinta mig om något jag inte är storsint nog att inse själv... eller nåt. kanske inte.

mitt pa går skit. iallafall hittills. ska man redan ha börjat skriva i loggboken? jag har inte ens lyft en penna.

nej, kanske skulle få lite ordning på tillvaron. en runda till stan blir det snart, ska leta skivor och inspiration, en sväng till biblioteket och så lite pluggande på körskolan. så funderar jag på att växa upp och bli vuxen nån gång också. det går sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0