let the moonlight flow, the music play.

seriöst, mina lår ömsar skinn.
har slängt in en maskin tvätt, typ det nyttigaste jag gjort idag. nu sitter jag mest och väntar på att min käre farfar ska ringa så jag slipper dammsuga. (har dammråttor stora som kungspudlar under sängen.)

morgondagen ser ut som följer:
- åka in till studion, se om G dyker upp. (ja, jag råkade stämma möte med ett visst intervjuoffer och nej, jag kommer inte ihåg om vi bestämde imorgon eller på torsdag. ja, heja mig, nej.)
- jobba vidare med mixen av 90åringarna.
- ta bussen till älsklingsbromölla BARA för att köra bromöllabilen tillbaks till stan igen för lunch med farfar och farfarsambo.
- köra till graven i karlshamn. kommer se ut som fan.
- köra tillbaks in till stan och fixa present till min käre far, som blir hela 46 år imorgon. för vilka pengar då, kan man undra. och det gör vi.

puh, hektiskt schema ser det ut som. jag får ladda ordentligt.

så funderar jag starkt på att börja sola solarium, åhusbrat som jag är. vad är det som händer?
dessutom har jag lovat att spela in och slutmixa olivers pa-arbete. hur jag nu ska ha tid med det.
jag är så jäkla duktig. ja, mikaela. du är duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0