I just want what is mine.

härlig vecka, den här också. tiden går så jävla fort nu, och idag har jag hämtat min balinbjudan och imorgon är det första provningen på klänningen hos farmor. gah.

är hemma på evavägen och vänder, ska snart tillbaka till färlöv. känns som om jag flyttat dit den här veckan, har inte varit hemma på evigheter. m är jättesjuk, vilket kanske inte är så trevligt, kommer antagligen också bli smittad, men vad gör man inte? hoppas verkligen han mår lite bättre ikväll, får väl hitta på nåt att överraska det lilla livet med.
annars är det inte mycket som har hänt, var på nova häromdagen och blev faktiskt en studentklänning, en vårjacka och ett par pumps rikare - sånt gillar vi - och gårdagen spenderades med amelie, fia och m i staden. lite härligt tjejsnack medan m fick massage, var väldigt längesen sist och sånt behöver man faktiskt emellanåt.
imorgon blir det dessutom ännu mer av den varan - middag hos josse och anders, utan anders, med alla de andra tjejsnackbrudarna. väldans trevligt, jag hoppas på en mycket trevlig kväll!

nu blir det dusch och pack innan snabbstäd och buss tillbaks till landet.
ledig i helgen - underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0